NFZ wydłuża godziny pracy na salach obsługi klientów. Zmiany od 28 listopada
Narodowy Fundusz Zdrowia poinformował, że już od poniedziałku 28 listopada zmienią się godziny pracy na salach obsługi klientów. Zmiany od 28 listopada 2022 roku.

Od 1 stycznia wchodzi nowy obowiązek w ZUS
Komunikat od NFZ dotyczący godzin pracy
Jak wynika z treści komunikatu NFZ, zostaną wydłużone godziny pracy na salach obsługi klientów oddziałów Funduszu.
Od 28 listopada 2022 roku Sale Obsługi Klientów Narodowego Funduszu Zdrowia będą dostępne w dni robocze w następujących godzinach:
- poniedziałek: 8:00-18:00
- wtorek - piątek: 8:00-16:00.
Będziecie mogli Państwo załatwić wszystkie sprawy realizowane na Salach Obsługi Klientów m.in. takie jak: uzyskać kartę EKUZ, potwierdzić zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne czy potwierdzić Profil Zaufany - podał NFZ.
Sprawy do załatwienia w NFZ
Warto pamiętać, że w oddziałach wojewódzkich NFZ można załatwić następujące sprawy:
- uzyskać Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ;
- potwierdzić Profil Zaufany;
- podpisać umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne;
- zweryfikować ubezpieczenie zdrowotne;
- potwierdzić zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
- uzyskać podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu uzdrowiskowym, Narodowym Programie Szczepień i aktualnych wytycznych związanych z zapisem na szczepienia.
Na salach jest także udostępniona skrzynka podawcza, do której można przekazywać korespondencję.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
ZOBACZ KOMENTARZE (0)