"Męska Sprawa" skonsultowana z urologiem
Blisko 11 tys. osób skorzystało z indywidualnych konsultacji z lekarzem urologiem lub pielęgniarką, prawie 1 500 osób wzięło udział w grupowych spotkaniach na temat raka prostaty w ramach III edycji kampanii "Męska sprawa".

Tematyka dotycząca profilaktyki i leczenia chorych na raka prostaty w tej edycji spotkała się z największym zainteresowaniem w województwach pomorskim, wielkopolskim, łódzkim i kujawsko-pomorskim.
Podczas spotkań uczestnicy otrzymali informacje na temat konieczności wykonywania badań profilaktycznych, objawów raka gruczołu krokowego, jego leczenia oraz przeciwdziałania skutkom choroby. Dodatkowo istniała możliwość spotkania się z innymi pacjentami urologicznymi.
Podczas spotkań najczęściej poruszanymi tematami były metody leczenia, ewentualne powikłania, badanie PSA, a także dieta, jaką należy stosować w chorobie oraz kwestie związane z aktywnością seksualną.
Sponsorem kampanii jest firma AstraZeneca Pharma Poland.
Podczas spotkań uczestnicy otrzymali informacje na temat konieczności wykonywania badań profilaktycznych, objawów raka gruczołu krokowego, jego leczenia oraz przeciwdziałania skutkom choroby. Dodatkowo istniała możliwość spotkania się z innymi pacjentami urologicznymi.
Podczas spotkań najczęściej poruszanymi tematami były metody leczenia, ewentualne powikłania, badanie PSA, a także dieta, jaką należy stosować w chorobie oraz kwestie związane z aktywnością seksualną.
Sponsorem kampanii jest firma AstraZeneca Pharma Poland.
ZOBACZ KOMENTARZE (0)