Łódź: popularyzują wiedzę o udarze, walczą o 100 tys. euro

Autor: Gazeta.pl/Rynek Zdrowia • • 23 maja 2011 09:16

Łódzka Fundacja "Udar Mózgu" bierze udział w międzynarodowym konkursie na projekt popularyzujący wiedzę na temat choroby.

Łódź: popularyzują wiedzę o udarze, walczą o 100 tys. euro

W konkursie "1 Mission 1 Million - Getting to the Heart of Stroke" chodzi o popularyzację wiedzy o udarze wywoływanym przez migotanie przedsionków. Firma farmaceutyczna Boehringer Ingelheim wyłożyła 1 mln euro do podziału dla zwycięzców - informuje portal Gazeta.pl.

Cztery projekty dostaną na realizację po 100 tys. euro, osiem - po 50 tys., a 20 projektów - po 10 tys. euro.

Projekt Łodzian spodobał się jurorom i jako jedyny z Polski został zakwalifikowany do finału konkursu. O pieniądze stara się 184 instytucji z 36 krajów.

Więcej: www.gazeta.pl

Dowiedz się więcej na temat:
Podaj imię Wpisz komentarz
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum