Pomorskie: telefoniczne dyżury w NFZ

Autor: Dziennik Bałtycki/Rynek Zdrowia • • 27 lutego 2012 15:13

Od 1 marca pomorski NFZ uruchamia kolejny telefoniczny serwis informacyjny dla pacjentów. Z bezpłatnej usługi będzie można skorzystać, gdy oddział Funduszu jest zamknięty.

Usługa przeznaczona jest głównie dla osób niekorzystających z komputera. Z telefonu komórkowego można będzie dzwonić na numer 94 340 67 12, a ze stacjonarnego na numer 800 133 773 - informuje Dziennik Zachodni.

Użytkownicy infolinii będą mogli dowiedzieć się, jakie zasady obowiązują przy korzystaniu z bezpłatnych usług medycznych i w jakich placówkach wykonywane są świadczenia medyczne zakontraktowane przez pomorski NFZ. Sprawdzą też jakie dokumenty trzeba mieć, by potwierdzić swoje ubezpieczenie i móc bez problemu skorzystać z leczenia.

Więcej: www.dziennikbaltycki.pl
Podaj imię Wpisz komentarz
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum