SiDLY oferuje lekarzom bezpłatną opiekę nad ich bliskimi podczas epidemii

Na co dzień system teleopieki SiDLY wspiera pacjentów, oferując im bezpieczeństwo i samodzielność, monitorując zdalnie ich funkcje życiowe i zapewniając pomoc w sytuacjach zagrożenia. Teleopieka sprawdza się i staje się standardem w wielu przeciążonych pracą jednostkach medycznych. System SiDLY został już wdrożony w ponad 60 jednostkach i obejmuje przeszło 4 000 użytkowników wymagających całodobowej opieki. Epidemia COVID-19 drastycznie zwiększa obciążenie placówek opieki zdrowotnej i zagrożenie pacjentów oraz lekarzy. 10 marca pierwszy pacjent poddany kwarantannie został objęty monitoringiem teleopieki SiDLY, który sprawdził się nie tylko w warunkach domowych, ale także szpitalnych. Teraz SiDLY oferuje pomoc również lekarzom i ich rodzinom.

#SiDLYWspieraLekarzy

W czasie epidemii praca personelu medycznego, na co dzień trudna i wymagająca, stała się szczególnie niebezpieczna. To właśnie lekarze i pielęgniarki, z uwagi na częste i bezpośrednie kontakty z pacjentem, są jedną z grup najbardziej narażonych na zakażenie koronawirusem COVID-19. "Z podziwem i nadzieją patrzymy na lekarzy ratujących nas i nasze rodziny przed epidemią. Ale oni również boją się o swoich bliskich. Sytuacja nie pozwala im na utrzymanie kontaktu i opiekę nad najbliższymi. Zasługują na nasze wsparcie, a nasza spółka ma możliwości, żeby tego wsparcia udzielić" - mówi Edyta Kocyk, założycielka i Prezes Zarządu spółki SiDLY. W ramach prowadzonej kampanii #SiDLYWspieraLekarzy chce pomóc lekarzom w opiece nad ich bliskimi. Spółka przeznaczyła na ten cel 50 urządzeń i zasoby ratowników w telecentrum. Przez okres 4 miesięcy obejmie bezpłatnie całodobową teleopieką członka rodziny lekarza, który zgłosi taką potrzebę.

Na czym polega teleopieka?

Polski producent urządzeń telemedycznych SiDLY na co dzień współpracuje ze służbą zdrowia dostarczając swoją technologię do jednostek medycznych, ale również wspierając seniorów w bezpiecznym pozostaniu w domu. Opaska telemedyczna dokonuje regularnych pomiarów parametrów życiowych użytkownika, takich jak tętno, temperatura, saturacja. Na bieżąco wysyła je na platformę, bez konieczności ingerencji użytkownika czy lekarza. Personel medyczny wyposażony w platformę SiDLY może na bieżąco monitorować sytuację wielu pacjentów i mieć stały dostęp do ich wyników. W sytuacji odchyleń parametrów życiowych użytkownika opaska automatycznie uruchomi alert na platformie. Ponadto, urządzenie daje ogromne możliwości: przypomina o konieczności zażycia leków, posiada detektor upadków, przycisk SOS i w sytuacjach alarmowych wskazuje lokalizację użytkownika opaski. Wsparcie zapewniają ratownicy w telecentrum, którzy na bieżąco monitorują użytkowników opasek i podejmują odpowiednie działania 24/7/365. System teleopieki skutecznie zwiększa możliwości opieki medycznej zarówno w szpitalu jak i poza nim, monitorując zdalnie parametry życiowe osób przebywających w środowisku domowym. Centrum telemonitoringu wykonuje miesięcznie ponad 300 000 pomiarów, które są analizowane przez ratowników. Od początku 2020 roku zaangażowane było w ponad 50 akcji ratunkowych.

Opaska telemedyczna SiDLY jest certyfikowanym urządzeniem medycznym. Spółka ma duże doświadczenie w realizacji projektów z jednostkami medycznymi i opiekuńczymi. Obecnie firma realizuje wdrożenie m.in. w jednym z mazowieckich szpitali w celu zabezpieczenia sytuacji kryzysowej związanej z epidemią.

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.