
Centrala NFZ we wrześniu br. ma zrealizować kampanię społeczną w internecie o szkodliwości nadmiernego spożywania cukru. Działania zaplanowano m.in. na Twitterze, Youtube, ogólnopolskich portalach informacyjnych czy na Google. Póki co ogłoszono przetarg na przygotowanie i wykonanie kampanii - jej wartość Fundusz oszacował na niecałe 1,77 mln zł netto.
Wybrana w przetargu agencja zajmie się m.in. kreacją reklam, przygotowaniem scenariusza i produkcją spotu wideo czy działaniami w tzw. social mediach. Termin składania wniosków przez zainteresowane podmioty upływa 21 sierpnia o godz. 10.
Czego oczekuje NFZ od realizatora kampanii?
Wykonawca zobowiązany jest do promowania wybranych tweetów NFZ, przygotowania profesjonalnego brandingu profilu NFZ oraz opracowania infografik do tweetów na istniejącym i aktywnym profilu NFZ w serwisie Twitter.
Jeśli chodzi o serwis Youtube, agencja będzie zobowiązana podjąć współpracę z co najmniej jednym influencerem/youtuberem, z którym przygotuje specjalny cykl materiałów filmowych/video (trzy materiały w ciągu trwania kampanii) poświęconych zdrowemu odżywianiu i utrzymaniu ciała w dobrej kondycji fizycznej. Ma w tym celu wykorzystać prawdziwe ludzkie historie i wspomóc się serwisem diety.nfz.gov.pl do przygotowania smacznych i zdrowych posiłków na każdą porę dnia, wskazując na bezpośrednie korzyści związane z ograniczeniem nadmiernego spożywania cukru dla zdrowia Polaków.
Wykonawca będzie zobowiązany do wyboru influencera/youtubera, który posiada min. 60 tys. subskrypcji swojego kanału. NFZ oczekuje, że każdy spot video osiągnie minimum 30 tys. wyświetleń, a sam kanał NFZ (Akademia NFZ na Youtube) zyska minimum 300 nowych subskrybentów.
NFZ chce też postawić na reklamę natywną w sieci. Ma ona polegać na przygotowaniu 12 artykułów redakcyjnych dopasowanych kontekstowo do tematyki związanej ze zdrowiem i ich wyemitowaniu w trzech ogólnopolskich portalach informacyjnych, z których korzysta najwięcej internautów w Polsce na wszystkich urządzeniach (min. 14 mln osób), z wyłączeniem portali o charakterze ogłoszeniowym. Ponadto Fundusz zobowiązuje agencję do przeprowadzenia w tych portalach tzw. kampanii odsłonowej.
Kolejnymi krokami mają być: reklama display w sieci reklamowej Google oraz linki sponsorowane.
NFZ przewiduje realizację zamówienia w ciągu 106 dni od zawarcia umowy (ale nie wcześniej niż od września br.), przy czym działania kampanii mają trwać trzy miesiące, a przez pozostałe 15 dni dana agencja ma przygotować raport końcowy kampanii.
Ogłoszenie o zamówieniu wraz z pełną dokumentacją znajduje się TUTAJ.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
CZYTAJ TAKŻE
- 11:02 Prezes NRL: 19 zł podwyżki dla specjalistów środowisko przyjęło jak policzek
- 10:49 Najnowsze dane o koronawirusie w Polsce
- 10:38 MZ: rośnie liczba zajętych respiratorów i łóżek covidowych, mniej zakażeń i zgonów
- 10:15 Dużo mniej zakażeń kiłą i rzeżączką. Efekt koronawirusa?
- 09:54 Choroby rzadkie, ale nie zapomniane
- 09:12 "Ekstremalnie duży" poziom przeciwciał po drugiej dawce szczepionki. Psychoterapeuta ujawnia swoje wyniki
- 08:31 MZ również zaleca, żeby preparatem AstraZeneca szczepić do 69 r.ż.
- 07:45 Izby wytrzeźwień? A jednak potrzebne, tam pacjentów nadal sporo
- SB, 16:15 Paszport szczepionkowy budzi kontrowersje w UE. Pojawią się "sanitarni bezpaństwowcy"?
- SB, 15:31 Sytuacja pacjentów z IPF: Covid-19 utrudnia diagnostykę nowych przypadków
- SB, 15:01 Sanepid kontroluje największy hotel w Mikołajkach. "Paranoja"
- SB, 14:15 Pandemia skraca życie chorym na nowotwory. Najgorsze jeszcze przed nami
- 1 Liczba potwierdzonych zakażeń koronawirusem w Polsce to 1 706 986, zmarło 43 769 pacjentów
- 2 Personel medyczny zaszczepiony. POZ wróci do normalności?
- 3 To nie jest żart: lekarzom ze specjalizacją rząd zaproponował 19 zł podwyżki. Brutto
- 4 Znamy wynik testu na koronawirusa u ministra Niedzielskiego. Co dalej?
- 5 Kiedy dzieci pójdą do szkoły? Minister mówi, co musi się zdarzyć
- 6 Sanepid kontroluje największy hotel w Mikołajkach. "Paranoja"
- 7 Koronawirus już nam niestraszny? „Polacy nie nauczyli się niczego poza kombinowaniem”
- 8 Niedzielski o strategii tańca z młotkiem: tak działa cała Europa
- 9 AOTMiT: pierwszy wykaz leków do sfinansowania przez Fundusz Medyczny, m.in. w terapii SMA
- 10 SMA: koniec zbiórek w sieci na terapię genową? Jest decyzja agencji ws. refundacji
- 11 Olsztyn: połowa testowanych miało wynik pozytywny; zwołano sztab kryzysowy
- 12 Będzie dodatkowa dawka szczepionki Pfizera? "Wiele schematów szczepień opiera się o trzy podania"
Newsletter
Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku
Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze
Follow @rynekzdrowiaRSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych