Nowa odsłona rynekzdrowia.pl

Autor: oprac. PG • Źródło: Rynek Zdrowia08 czerwca 2021 13:43

Internet coraz częściej staje się pierwszym źródłem informacji, w tym specjalistycznych, dotyczących sektora ochrony zdrowia. Podążając za tym trendem, wydawca branżowych serwisów, Grupa PTWP, zmienia szatę graficzną i wzbogaca o dodatkowe treści portal rynekzdrowia.pl. Istotną część nowej odsłony serwisu stanowić będą materiały video.

Rynekzdrowia.pl obejmuje szeroką tematykę z kilkunastu kategorii usług medycznych

– Nowa strona główna dużo lepiej eksponuje to, czym Rynek Zdrowia wyróżnia się od lat: świetne, merytoryczne dziennikarstwo. W rubryce „Tylko u nas” rotacja materiałów jest dużo mniejsza niż w części newsowej, dzięki temu czytelnik będzie mógł wrócić np. w weekend do najlepszych treści i spokojnie je przeczytać – mówi Paulina Gumowska, redaktor naczelna segmentu zdrowie w Grupie PTWP i portalu rynekzdrowia.pl. – Układ nowej strony głównej dopasowaliśmy do rytmu dnia i tygodnia naszych użytkowników – dodaje.

Rynekzdrowia.pl obejmuje szeroką tematykę z kilkunastu kategorii usług medycznych. Teraz z poziomu strony głównej lepiej widoczne są te, które dla użytkownika mają strategiczne znaczenie. Zarówno przedstawiciele samorządu, decydenci czy przedsiębiorcy związani z rynkiem medycznym, jak i przedstawiciele sektora zdrowia oraz czytelnicy poszukujący merytorycznej wiedzy na tematy medyczne, będą mogli łatwiej znaleźć treści dopasowane do swoich potrzeb.  

Ważne miejsce na stronie rynekzdrowia.pl zajmą materiały filmowe, wywiady z ekspertami oraz relacje z wydarzeń, takich jak np. Kongres Wyzwań Zdrowotnych. W ramówce wideo debiutuje program Ostry Dyżur, stały cotygodniowy cykl, w którym poruszane będą tematy istotne z punktu widzenia osób związanych z rynkiem zdrowia, ale też pacjentów, organizacji pacjenckich, których głos jest coraz bardziej słyszalny w debacie publicznej. Gospodynią programu jest Paulina Gumowska.

– W Ostrym Dyżurze będę poruszać tematy pilne, które na izbie przyjęć oznaczone byłby kolorem czerwonym. Ale nie zabraknie też problemów, które na ostrym dyżurze zakwalifikowane byłby jako kolor zielony: wymagają interwencji i są ważne z punktu widzenia służby zdrowia, chociaż nie mają takiego priorytetu jak kolor czerwony – tłumaczy Paulina Gumowska.

Rok 2021 to rok zmian w sektorze zdrowia w Grupie PTWP. W lutym br. funkcję redaktor naczelnej obszaru i serwisu rynkezdrowia.pl objęła Paulina Gumowska. Odświeżone zostało także logo magazynu Rynek Zdrowia, którego redaktorem naczelnym jest Wojciech Kuta.  

Segment zdrowia Grupy PTWP tworzą: magazyn Rynek Zdrowia oraz portale: rynekzdrowia.pl, rynekaptek.pl i infodent24.pl. Portale odwiedzane są każdego miesiąca przez 1,2 mln użytkowników, 
a newslettery z kluczowymi artykułami docierają do 43 tys. subskrybentów. W mediach społecznościowych segment zdrowia obserwowany jest przez 51 tys. osób.

 

***

Grupa PTWP jest wydawcą magazynu Rynek Zdrowia i portali: rynekzdrowia.pl, rynekaptek.pl i infodent24.pl, a także organizatorem m.in.: Forum Rynku Zdrowia, corocznej, jednej z najbardziej prestiżowych i reprezentatywnych debat publicznych dedykowanych aktualnej sytuacji na rynku zdrowia oraz przyszłości systemu ochrony zdrowia w Polsce, a także Kongresu Wyzwań Zdrowotnych – Health Challenges Congress (HCC), cyklu eksperckich debat poświęconych szeroko rozumianemu sektorowi ochrony zdrowia.

Podaj imię Wpisz komentarz
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum