Projekt rozporządzenia ws. nadania statutu Biuru do spraw Substancji Chemicznych

Autor: RCL/Rynek Zdrowia • • 01 lutego 2021 15:01

Projekt rozporządzenia w sprawie nadania statutu Biuru do spraw Substancji Chemicznych, opublikowany na stronie Rządowego Centrum Legislacji w poniedziałek (1 lutego), stanowi wykonanie upoważnienia zawartego w art. 13 ust. 2 ustawy z 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach.

Projekt rozporządzenia ws. nadania statutu Biuru do spraw Substancji Chemicznych
Fot. archiwum (zdjęcie ilustracyjne)

Jak czytamy w uzasadnieniu, potrzeba wydania przedmiotowego rozporządzenia związana jest m.in. z modyfikacją zadań prezesa Biura. Statut Biura określa jego szczegółowe zadania, organizację Biura oraz zasady współpracy prezesa z Komisją Europejską oraz Organizacją Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD) w zakresie Dobrej Praktyki Laboratoryjnej.

W przedmiotowym projekcie nie dokonuje się zmiany obowiązującej struktury organizacyjnej Biura, która jest dostosowana do aktualnych potrzeb Urzędu.

Więcej: rcl.gov.pl

Dowiedz się więcej na temat:
Podaj imię Wpisz komentarz
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum