70 tys. uczniów w programie "Mam kota na punkcie mleka"
70 tys. uczniów z 700 szkół w kraju wzięło udział w pierwszym roku ogólnopolskiej kampanii promującej mleko "Mam kota na punkcie mleka", którą realizuje Polska Izba Mleka z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka.

Główny cel kampanii to promocja spożycia mleka i jego przetworów, akcentowanie walorów odżywczych tych produktów. W 2014 roku organizatorzy kampanii chcą dotrzeć do kolejnych 100 tys. uczniów z tysiąca szkół w kraju - poinformowała Agnieszka Maliszewska z Polskiej Izby Mleka.
Z przeprowadzonych w ramach kampanii badań wynika, że mleko i inne produkty mleczne coraz częściej znajdują się w menu młodych ludzi. Dzieci i młodzież najchętniej jedzą jogurty, mleko i płatki z mlekiem. Młodsze dzieci chętniej piją także kakao i jedzą serki homogenizowane.
"Uczniowie nie tylko piją więcej mleka, ale też wiedzą coraz więcej o jego wartościach odżywczych. W dalszym ciągu najbardziej powszechna jest świadomość faktu, że picie mleka wzmacnia kości (98,39 proc.) oraz że mleko i produkty mleczne zawierają wiele witamin (85,08 proc.)" - podkreślono w komunikacie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)