×
Subskrybuj newsletter
rynekzdrowia.pl
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole

Warszawskie studio wspiera National Breast Cancer Foundation

Autor: PAP/Rynek Zdrowia28 listopada 2017 16:07

Warszawskie studio Cherrypick Games zostało oficjalnym partnerem wspierającej badania raka piersi oraz kobiet walczących z tą chorobą organizacji National Breast Cancer Foundation - podała spółka we wtorek.

Warszawskie studio wspiera National Breast Cancer Foundation
Fot. Adobe Stock. Data Dodania: 16 grudnia 2022

Współpraca została ogłoszona za pośrednictwem gry Cherrypick Games "My Hospital", w której grający zarządzają własną placówką medyczną, a także prowadzą badania nad nowymi lekami. W "My Hospital" gra codziennie ponad 160 tys. osób w ponad 200 krajach świata. Największą popularnością produkcja cieszy się wśród kobiet. Gra trafiła na urządzenia mobilne w styczniu 2017 r.

Firma tłumaczy porozumienie społeczną odpowiedzialnością biznesu. - Ta współpraca nie jest dla nas jednorazową akcją, ale elementem naszej strategii CSR. Jesteśmy młodą, rosnącą firmą i chcemy w przyszłości angażować się w podobne akcje, a także wykorzystywać nasze gry do wspierania takich  pozytywnych działań - zaznaczył prezes studia Marcin Kwaśnica.

National Breast Cancer Foundation została założona w 1991 roku przez Janelle Hail. To jedna z największych organizacji tego typu. Do jej partnerów należą marki Amazon, Adidas, Evian, Kimberly-Clark, P&G i Ritter Sport.

Cherrypick Games S.A. z siedzibą w Warszawie jest producentem gier na urządzenia mobilne współpracującym z firmami takimi jak Apple, Google, Amazon, Tencent i Bandai Namco. We wrześniu studio zakończyło ofertę publiczną, z której pozyskało na rozwój 6,21 mln zł. W wyniku oferty spółka została wyceniona na 75,21 mln zł. Jej akcje zadebiutowały na NewConnect 24 listopada.

Obok "My Hospital" w portfolio Cherrypick Games znajdują się również takie tytuły, jak "Touchdown Hero" (3,3 mln pobrań), "Must Deliver" (1,6 mln pobrań) i "Auctioneer" (1,8 mln pobrań w pierwszym tygodniu). Łącznie tytuły spółki pobierano 12 mln razy.

Dowiedz się więcej na temat:
Podaj imię Wpisz komentarz
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum