W sobotę rusza pierwsza w Polsce kampania społeczna promująca fizjoterapię Centrum Kształcenia i Rehabilitacji Konstancin Jeziorna Fot. Piotr Waniorek/Żelazna Studio

W sobotę (12 października) rusza pierwsza w Polsce kampania społeczna promująca fizjoterapię. Jej celem jest promocja fizjoterapii i pokazanie jej możliwości. To, że nie jest dodatkiem do leczenia, a jego istotną częścią oraz że może być inspiracją do zdrowego stylu życia.

Organizatorzy kampanii z Krajowej Izby Fizjoterapeutów zapewniają, że zależy im na zdobyciu zaufania pacjentów i budowaniu prestiżu zawodu fizjoterapeuty. Zawracają uwagę, że pacjenci, którzy skorzystali z dobrodziejstw fizjoterapii mają o niej bardzo dobre zdanie. W skali 1-10 kontakt z fizjoterapeutą pacjenci oceniają na 7,5, a wskaźnik rekomendacji to aż 8,15 (badanie przeprowadzone przez Kantar Polska na zlecenie Krajowej izby Fizjoterapeutów we wrześniu). - Jesteśmy dumni, że większość z chęcią poleciłaby usługi fizjoterapeutów innym pacjentom - zapewniają.

Hasło kampanii brzmi “Fizjoterapia porusza”, jego autorką jest fizjoterapeutka. W ramach kampanii powstały m.in. trzy filmy o tym, jak fizjoterapia przywraca sprawność pacjentom w różnym wieku: starszej pani, która złamała szyjkę kości udowej; młodej, zabieganej dziewczynie, która narzeka na ból pleców oraz chłopcu ze skoliozą, który unika zajęć w-f, całe dnie przesiadując przed ekranem telewizora lub smartfona.

Kampania startuje 12 października o godzinie 00:01. Fizjoterapeuci będą prezentowali reklamy w mediach internetowych, głównie społecznościowych (Facebook, YouTube). Razem z kampanią uruchomiony zostanie portal dla pacjentów https://znajdzfizjoterapeute.pl/, dzięki któremu można szybko znaleźć fizjoterapeutę w okolicy, sprawdzić jego kompetencje i specjalizację.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.