Szpitale w Stanach Zjednoczonych prześcigają się w pomysłach, jak przyciągnąć pacjenta. Ostatnim hitem promocyjnych akcji są transmisje z bloku operacyjnego.

Uniwersytecki Szpital Metodystów w Memphis zamieścił w Internecie nagranie z operacji wycięcia złośliwego guza mózgu. Pacjentka była przytomna w czasie zabiegu i mogła rozmawiać z lekarzami, którzy ją operowali. Publikację filmu poprzedziła intensywna kampania reklamowa w prasie i telewizji, gdzie do obejrzenia operacji zachęcała piękna modelka.

Szpitalny dział marketingu pilnie monitoruje teraz zainteresowanie internautów - ponad dwa tysiące osób obejrzało cały film, a kolejne 21 tysięcy jego zapowiedź na portalu YouTube.

W czasach gdy kondycja finansowa szpitali w Stanach Zjednoczonych się pogarsza, wiele placówek sięga po niekonwencjonalne metody promocji - właśnie takie jak transmitowanie operacji na żywo czy blogi zadowolonych pacjentów, a nawet czat z sali operacyjnej. Ponad 250 amerykańskich szpitali korzysta z portali YouTube, Facebook oraz Twitter. Przeciwnicy tego rodzaju promocji zastanawiają się, co się stanie, jeśli taka operacja się nie powiedzie. Będzie antyreklama?

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.