Męska nagość, szczytny cel. Powstał kolejny kalendarz wspierający kobiety z nowotworem piersi

Autor: pwx/Rynek Zdrowia • • 01 września 2020 19:37

Już po raz piąty ambasadorzy kampanii "BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa" spotkali się na sesji zdjęciowej w celu stworzenia wyjątkowego kalendarza. Dochód ze sprzedaży kalendarza "Power of community 2021" przeznaczony będzie, jak co roku, na działania wspierające kobiety z rakiem piersi i ich bliskich.

Męska nagość, szczytny cel. Powstał kolejny kalendarz wspierający kobiety z nowotworem piersi
Zdjęcia do kolejnej edycji kalendarza "Power of community 2021". Fot. mat. prasowe

12 wyjątkowych mężczyzn z całej Polski spotkało się na wspólnej sesji zdjęciowej, tym razem w nowej scenerii, w nowoczesnym studiu fotograficznym w centrum Warszawy. Piąta edycja kalendarza „Power of Community” jest szczególnie wyjątkowa dzięki imponującej scenografii, jaka towarzyszyła nagim sportowcom - przekazali organizatorzy kampanii "BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa" w informacji dla mediów.

Kolejna edycja kalendarza "Power of community" nawiązuje do przedmiotu bliskiego każdej kobiecie. Motywem przewodnim kalendarza na 2021 rok jest damska torebka.

- Codziennie, wychodząc z domu, kobieta zakłada ją na ramię - ta regularność jest także w sztuce samobadania piersi promowanej w kampanii BreastFit - wyjaśnia Jakub Popławski, pomysłodawca i producent kalendarza „Power of Community”.

Dodaje: - Kampania BreastFit i nasz charakterystyczny kalendarz po raz kolejny pokazują mężczyznom, że ich rola w profilaktyce raka piersi może być znacząca. Tym razem kalendarz zaskoczy oryginalnymi rekwizytami charakterystycznymi dla damskiej torebki, których rozmiary będą sięgały nawet do 2 metrów - dodaje.

- Biorąc udział w tej sesji, chcę powiedzieć́ wszystkim kobietom, że jestem w stanie nawet paradować́ w stroju Adama i krzyczeć́ "ukochoj się i badaj regularnie", by choć́ kilka kobiet dzięki mojemu zdjęciu przypomniało sobie o samobadaniu piersi -  mówi trener, motywator Daniel Józek Qczaj, ambasador kampanii i jeden z bohaterów kalendarza.

Kalendarz "Power of Community" jest projektem, który w oryginalny sposób łączy we wspólnym celu mężczyzn świadomych, zaangażowanych i pełnych troski o najbliższych.

- Każdy z nas, pozując do zdjęcia, myśli o kobietach wokół nas, które nadają naszemu życiu kolorytu i sensu. Dziś mogliśmy na chwilę symbolicznie wejść do damskiej torebki, by być takim codziennym "przypominaczem" o najcenniejszej wartości, jaką każdy z nas powinien chronić, czyli o zdrowiu - mówi Michał Karmowski - sportowiec, trener personalny, wykładowca w szkole WORLD SPORT ACADEMY.

- Nazwa kampanii "BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa" ma na celu podkreślić, że zaangażowanie panów w tematykę raka piersi jest możliwe i potrzebne - wyjaśnia Adrianna Sobol, psychoonkolog z Fundacji Onkocafe-Razem Lepiej.

Dodaje: - Pokazanie mężczyznom, czym jest rak piersi, jak mogą pomóc kobiecie w samobadaniu, jak powinni z nią rozmawiać i wesprzeć w procesie diagnozy oraz choroby, to kluczowe aspekty tej kampanii. Od lat wspierają nas nasi ambasadorzy, w tym także sportowcy z całej Polski, z którymi wspólnie przygotowujemy jedyny w swoim rodzaju kalendarz charytatywny "Power of community 2021".

Kampania „BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa”, wspierana przez firmę Novartis Oncology, wystartowała w 2015 roku z inicjatywy Fundacji Onkocafe-Razem Lepiej. Jej misją i głównym celem jest zwiększenie świadomości na temat profilaktyki oraz wczesnego wykrywania raka piersi, przebiegu tej choroby w różnych stadiach zaawansowania, ze szczególnym podkreśleniem roli mężczyzn towarzyszących w chorobie. Do tegorocznej edycji kampanii dołączyła Fundacja Philips, a dzięki tej współpracy w całej Polsce ruszyły badania USG dla 1000 kobiet z utrudnionym dostępem do tej wczesnej diagnostyki.

W kampanię zaangażowanych jest szereg wyjątkowych ambasadorów. Wśród nich są między innymi: trener, motywator Daniel Józek Qczaj, dziennikarze Joanna Górska i Rafał Bryndal, bloger "Modny Tata", czyli Michał Będźmirowski oraz Michał Karmowski - sportowiec, trener personalny, wykładowca i aktor.

Autorami zdjęć do kalendarza są, już po raz trzeci, DR5000 czyli Diana Janiszewska i Rafał Krasa. Do grona ambasadorów może dołączyć każdy! Wystarczy zakupić charytatywny kalendarz, który dostępny będzie na stronie internetowej kampanii: http://breastfit.onkocafe.pl/.

 

Dowiedz się więcej na temat:
Podaj imię Wpisz komentarz
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum