Lekarz dostrzeżony jako lojalny konsument

Autor: Marketing przy Kawie/Rynek Zdrowia • • 10 sierpnia 2010 20:07

W październiku 2010 r. wystartować ma pierwszy w Polsce program lojalnościowy stworzony specjalnie dla lekarzy oraz lekarzy dentystów.

Lekarz dostrzeżony jako lojalny konsument
Jak podaje serwis Marketing przy Kawie, celem jest zrzeszenie prestiżowych marek, które przygotowały preferencyjne warunki zakupów dla klientów z branży medycznej.

Produkty i usługi proponowane lekarzom nie będą miały, jak dotychczas, charakteru medycznego, lecz będą pochodziły z różnorodnych branż, takich jak np. motoryzacja, finanse, ubezpieczenia, nieruchomości, leasing, dobra luksusowe, turystyka, sport i rekreacja czy media i IT.

Uczestnictwo w programie będzie zarezerwowane  wyłącznie dla lekarzy oraz lekarzy dentystów. Organizatorzy projektu uważają, że reprezentanci sektora medycznego powinni zostać docenieni jako atrakcyjna grupa konsumentów.

Więcej: www.marketing-news.pl
Podaj imię Wpisz komentarz
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum