Kampania na rzecz chorych na zespół Downa: intencje szczere, wyszło niesmacznie

Porównanie choroby Downa do brudnej koszuli, to najnowsze hasło promocyjnej kampanii społecznej stowarzyszenia Olimpiady Specjalne. Kampania pod hasłem "Zespół Downa jest jak plama na koszuli, której nie można sprać" ruszyła od listopada i już wzbudza emocje.

- Nie chcemy, żeby nasze dzieci kojarzono z plamami. Bo zaplamioną koszulę albo się wyrzuca, albo robi z niej szmatkę do podłogi - mówi Gazecie Wyborczej Andrzej Suchcicki ze stowarzyszenia Bardziej Kochani.

Kampania społeczna wzbudza olbrzymie emocje w sieci - zwłaszcza po tym, jak hasło z billboardu skrytykowała Dorota Zawadzka, czyli popularna "superniania", nazywając je obraźliwym i głupim. - Idea Olimpiad Specjalnych jest świetna - realizacja tej kampanii koszmarna - powiedziała.

Internauci odnaleźli też bardziej udane billboardy przygotowane przez stowarzyszenie. Hasła "Z zespołem Downa bywasz bardzo samotny" oraz "Zespół Downa to sen, który tylko mnie się podoba" nie budzą już takich negatywnych emocji. Stąd wiele osób podkreśla, że intencje autorów pewnie były dobre, tylko "wyszło niesmacznie".

Konferencja w sprawie kampanii odbędzie się w środę, 6 listopada br.

Więcej: http://wyborcza.pl/ Podobał się artykuł? Podziel się!

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.