Kampania: kochaj serce
Pod hasłem “I love Kochaj swoje serce. Dla zdrowia!” wystartowała nowa kampania społeczna, której celem jest upowszechnienie wiedzy na temat zapobiegania chorobom serca.

Akcję promują w telewizji – publicznej i stacjach komercyjnych), radiu, prasie i internecie Katarzyna Dowbor oraz Zbigniew Wodecki.
Akcja oficjalnie ruszyła w październiku. Jednak od od listopada do grudnia będą emitowane spoty zachęcające do dbałości o własne zdrowie. Zleceniodawcy i twórcy kampanii, by przyczyniła się ona do „wzrostu świadomości Polaków na temat czynników ryzyka i profilaktyki chorób układu sercowo-naczyniowego, a w konsekwencji zmiana stylu życia i powrót do aktywności społecznej i zawodowej osób po hospitalizacji”
Z danych przedstawianych przez Polskie Towarzystwo Kardiologiczne wynika, że zawał serca jest codziennie przyczyną śmierci ok. 100 osób. Według Światowej Organizacji
Akcja oficjalnie ruszyła w październiku. Jednak od od listopada do grudnia będą emitowane spoty zachęcające do dbałości o własne zdrowie. Zleceniodawcy i twórcy kampanii, by przyczyniła się ona do „wzrostu świadomości Polaków na temat czynników ryzyka i profilaktyki chorób układu sercowo-naczyniowego, a w konsekwencji zmiana stylu życia i powrót do aktywności społecznej i zawodowej osób po hospitalizacji”
Z danych przedstawianych przez Polskie Towarzystwo Kardiologiczne wynika, że zawał serca jest codziennie przyczyną śmierci ok. 100 osób. Według Światowej Organizacji
ZOBACZ KOMENTARZE (0)