Bolesławiec: szpital korzysta z zewnętrznej firmy call-center

Autor: legnica.fm/ Rynek Zdrowia • • 21 lutego 2020 13:01

Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu (Dolnośląskie), zamiast wysyłać listy do swoich pacjentów, kontaktuje się z nimi przez call-center. Telefoniczny sposób docierania do pacjentów poprawił zgłaszalność do programów profilaktycznych.

Fot. archiwum (zdjęcie ilustracyjne)

Obecnie na przesiewowe badania pod kątem raka jelita grubego zgłasza się ok. 200 osób miesięcznie, a kiedyś było to zaledwie 400, ale w ciągu całego roku. 

Nadmorska firma call-center, z usług której korzysta bolesławiecki szpital, specjalizuje się w kontaktach z pacjentami. Często dzwoniący to osoby, które albo same, albo w rodzinie miały do czynienia z nowotworami. Taki rozmówca jest wiarygodny, autentyczny i przekonywujący.

Więcej: legnica.fm

 

Podaj imię Wpisz komentarz
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum