Giżycko: pracują nad poprawą wizerunku

Szpital Giżycki Sp. z o.o. prowadzi kampanię, której celem jest poprawa wizerunku szpitala i wypracowanie przyjaznych kontaktów środowiska medycznego z pacjentami i ich rodzinami.

Wpierw wśród mieszkańców Giżycka przeprowadzono ankietę.

Okazało się, że najważniejsze oczekiwania dotyczące personelu szpitalnego odnosiły się do sposobu komunikacji i zrozumiałego opisu procedur medycznych. Pacjenci chcieliby także dodatkowych usług w szpitalu - najczęściej wskazywali dostęp do internetu i bankomatu.

Teraz odbywają się spotkania personelu i praca nad tym, by wprowadzić w życie zmiany oczekiwane przez potencjalnych pacjentów placówki. Zapowiedziano mini audyt, który pokaże, czy zaplanowane zmiany są wprowadzone i co myślą o nich pacjenci.

Nadal jednak część lekarzy nie ma przekonania co do tego, że warto poznawać reguły właściwej komunikacji z pacjentem. Uważają, że lepiej poświęcić czas na zdobycie informacji, jak go skutecznie wyleczyć, niż jak go pocieszyć.

Według badań prowadzonych przez Naczelną Izbę Lekarską, sami lekarze oceniają, że nie są dobrze przygotowani do współpracy z pacjentem.

Więcej: http://www.wspolczesna.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.