Białystok: Uniwersytet Medyczny ma jeszcze wolne miejsca

Autor: UMB/Rynek Zdrowia • • 08 sierpnia 2013 09:56

Kilkadziesiąt osób ma jeszcze szansę zostać dziennymi studentami Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku. Uczelnia ma jeszcze około 30 wolnych miejsc na wydziale nauk o zdrowiu na kierunku zdrowie publiczne.

Białystok: Uniwersytet Medyczny ma jeszcze wolne miejsca
Fot. Adobe Stock. Data Dodania: 16 grudnia 2022
Jak poinformowano na stronie internetowej uczelni rekrutacja rozpocznie się 8 sierpnia i potrwa do 26. Trzy dni później uczelnia ogłosi listę wstępnie przyjętych. Starania o przyjęcie mogą podjąć ci, którzy jako jeden z trzech przedmiotów dodatkowych na maturze zdawali biologię, chemię albo fizykę z astronomią.

19 sierpnia UMB rozpocznie także rekrutację na studia dzienne II stopnia i niestacjonarne. W tym dniu rozpocznie się internetowa rejestracja kandydatów na m.in. dietetykę, logopedię z fonaudiologią, położnictwo, czy kosmetologię. Studia niestacjonarne obejmują kierunek lekarski, farmację oraz lekarsko-dentystyczny.

Na Wydziale Farmaceutycznym z Oddziałem Medycyny Laboratoryjnej UMB w tym roku utworzono dwa nowe kierunki niestacjonarnych studiów podyplomowych: bezpieczeństwo żywności i suplementów diety i kosmetologia- pielęgnacja zdrowia i urody.

Więcej: www.umb.edu.pl