Konferencja "Trade Marketing Farmaceutyczny 2009"

Uczestnicy konferencji (Warszawa, Hotel Westin, Sala Copernicus III) powrócą do tematów związanych z efektywnością działań na poziomie łańcucha dystrybucji, w szczególności dotyczących działań w aptekach.

Dookoła nas słychać głosy o spowolnieniu gospodarczym, recesji, rosnącym bezrobociu, spadku poziomu zatrudnienia. Zwykle branża farmaceutyczna jest jedną z ostatnich, które dotykają te zjawiska. Jednocześnie jest to doskonały moment, aby poprawić procesy biznesowe, gdyż środowisko sprzyja rozważaniom o efektywności, optymalizacji itp.

Jak wykorzystać ostatnie wydarzenia rynkowe do przeprowadzenia zmiany strategii handlowej i promocyjnej w branży farmaceutycznej? Czy nasze inwestycje w działania komunikacyjne na poziomie aptek są skuteczne? Czy efektywność promocji rabatowych/cenowych różni się na poziomie geograficznym? W jaki sposób skutecznie bronić się przed aktywną substytucją? Jak zmierzyć jaka część zainwestowanych środków poprawia jedynie zyskowność partnerów handlowych bez wpływu na sprzedaż? W jaki sposób interpretować powszechnie dostępne źródła danych finansowych o spółkach dla lepszego przygotowania się do negocjacji lub zrozumienia problemów naszego partnera handlowego?

Na te i inne pytania otrzymają Państwo odpowiedź podczas konferencji.

Podaj imię Wpisz komentarz
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum