Konferencja "Marketing w farmacji"

W dniach 12-13 stycznia 2019 r. w Centrum Dydaktyczno-Kongresowym Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego odbędzie się ogólnopolska konferencja pod hasłem "Marketing w farmacji".

Jak tworzone są kampanie wizerunkowe leków OTC? Co można zaoferować pacjentowi w aptece oprócz niskich cen? Jak CSR wpływa na wizerunek firmy? Jaką rolę pełni RODO w marketingu? Między innymi na te pytania będą odpowiadać uczestnicy krakowskiej konferencji.

Ogólnopolska konferencja „Marketing w farmacji” głównej mierze będzie poświęcona będzie zrozumieniu samego marketingu, jego podstaw. Jednocześnie będzie to świetna okazja nie tylko do wysłuchania interesujących wykładów, ale także wykorzystania zdobytej wiedzy pod kątem praktycznym, gdyż na wydarzenie składają się dwie części: pierwszego dnia odbędzie się konferencja, drugiego dnia - warsztaty.

Organizator: Polskie Towarzystwo Studentów Farmacji UJ CM.

Podaj imię Wpisz komentarz
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum