Zdecydowaliśmy się jednak na zawarcie strategicznej umowy w Legią, która przewiduje m.in., że będziemy leczyć zawodników tego klubu oraz trenujących w jego szkółce piłkarskiej, a także wszystkie osoby związane z klubem. Przychodnia będzie jednak ogólnodostępna. Wykonywane w niej będą badania również dla dzieci, młodzieży, dorosłych sportowców oraz osób amatorsko lub rekreacyjnie uprawiających różne dyscypliny, m.in.: bieganie, triathlon, kolarstwo, sporty walki, sporty wysokogórskie, piłkę nożną i tenis.

Także w 2015 roku planujemy otwarcie drugiej przychodni we Wrocławiu z zaawansowaną stomatologią, finalizujemy podpisanie umowy na uruchomienie placówki wieloprofilowej wraz z diagnostyką obrazową w Katowicach.

- Badania obrazowe pozostaną więc ważnym elementem w działalności spółki?
- Tak. Kupiliśmy ostatnio cztery nowe aparaty do rezonansu magnetycznego - jeden 1,5-teslowy oraz trzy 3-teslowe, czyli te najbardziej nowoczesne. Natomiast zmieniliśmy nieco nasze podejście do tego zakresu świadczeń. Nowe urządzenia będziemy bowiem umieszczać we własnych centrach medycznych. Dotychczas diagnostykę obrazową wykonywaliśmy m.in. w publicznych szpitalach oraz innych placówkach.

Teraz tego typu badania w szerszym zakresie będziemy przeprowadzać we własnych ośrodkach, czyli możliwie najbliżej naszych pacjentów.

Zaawansowany rezonans magnetyczny będzie służył głównie diagnostyce ortopedycznej, m.in. we wspomnianym centrum na stadionie Legii. Wymieniliśmy też rezonans w naszym warszawskim Szpitalu Zacisze. Chodzi o to, aby nasi pacjenci mieli możliwość wykonania badań wstępnych (USG czy biopsja), ale i zaawansowanych obrazowych w jednym miejscu.

Przygotowujemy plan inwestycyjny na rok 2016, ale jest jeszcze za wcześnie, by ujawniać jego szczegóły. Mogę jedynie potwierdzić, że chodzi o przychodnie połączone z centrami diagnostyki w dużych miastach.

- Pozostaniecie firmą rodzinną, czy może planowana jest kolejna spektakularna transakcja na naszym rynku medycznym, np. wejście do ENEL-MED-u dużego strategicznego inwestora?
- Chcemy pozostać firmą rodzinną z polskim kapitałem. Nadal stawiamy na konsekwentny, organiczny rozwój spółki oraz podnoszenie jakości świadczeń w długiej, wieloletniej perspektywie. Nie przewidujemy sprzedaży ENEL-MED-u inwestorowi strategicznemu, np. funduszowi inwestycyjnemu.

Dążymy do zwiększania przychodów m.in. na rynku abonamentów medycznych, który stanowi już 70 proc. naszej aktywności i wciąż wykazuje duży potencjał. Wzrost wartości sprzedaży, jaki uzyskaliśmy w tym segmencie w III kwartale 2014 r., wobec analogicznego okresu roku ubiegłego, sięga 21 proc., a więc dynamika jest bardzo wysoka.

Chcemy też rozwijać ofertę komercyjnych świadczeń medycznych. Zakładamy wzrosty we wszystkich dziedzinach naszej aktywności.

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.