Lux Med: ekspansja w miastach średniej wielkości

W ostatnim czasie Lux Med otworzył nowe placówki w Szczecinie, Krakowie, Gorzowie Wielkopolskim i we Wrocławiu. Następne powstaną w IV kwartale tego roku w Wałbrzychu i Elblągu. Placówka w Wałbrzychu będzie działała w Wałbrzyskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej.

- W kolejnych latach zamierzamy wejść m.in. do Białegostoku, Torunia, Rzeszowa - zapowiada Anna Rulkiewicz, prezes Grupy Lux Med. Dodaje, że sieci medyczne będą rozwijać się, udostępniając swoje usługi w mniejszych miastach.

Powołuje się na raport PMR, który stwierdza, że główny obszar działania prywatnych sieci medycznych stanowiła do tej pory Warszawa i największe ośrodki w Polsce.

W 2012 roku przychody Grupy Lux Med i Lux Med Diagnostyka wyniosły ponad 764 mln zł, co stanowi wzrost w stosunku do roku poprzedniego o 10%. Firma zamierza rozwijać segment abonamentów medycznych i ubezpieczeń zdrowotnych.

- Przewidujemy, że przychody z wykupionych u nas abonamentów korporacyjnych wzrosną w ciągu 2013 roku o 9-10%. Bardzo wyraźnie rośnie zainteresowanie abonamentami dla klientów indywidualnych (Planami Opieki Medycznej), w tym produktami współpłaconymi. Porównując rok 2012 z 2011 sprzedaż abonamentów dla klientów indywidualnych wzrosła o 78% - informuje Lux Med.

Warto dodać, że według raportu PMR coraz więcej pacjentów korzysta z abonamentów medycznych i ubezpieczeń zdrowotnych (te dwa obszary będą najszybciej rozwijającymi się segmentami rynku do 2015 r.). Obecnie już jedna czwarta Polaków posiada abonament medyczny opłacany przez pracodawcę lub z własnej kieszeni.

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.