Przemyśl: przez szpitalny call center rejestruje się prawie połowa pacjentów
W Centrum Lecznictwa Ambulatoryjnego Wojewódzkiego Szpitala w Przemyślu uruchomiono centralną telefoniczną rejestrację medyczną - call center. Ma usprawnić rejestrację pacjentów do 23 szpitalnych poradni. Koszt tej inwestycji wyniósł ponad 200 tys. złotych.

Choć oficjalne otwarcie odbyło się pod koniec stycznia, to sam system został uruchomiony w maju 2018 r. Średni czas oczekiwania na odebrane połączenie to kilkadziesiąt sekund. Dzisiaj już prawie połowa pacjentów poradni przyszpitalnych rejestruje się telefonicznie.
Wdrożony system dostępny jest dla pacjentów pod jednym numerem telefonu, lecz umożliwia rejestrację do kilkudziesięciu poradni w dwóch lokalizacjach. Inwestycja pozwoliła nie tylko na skrócenie czasu umówienia wizyty u specjalisty, ale także na przyjmowanie telefoniczne zleceń na wypisywanie recept w POZ.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
ZOBACZ KOMENTARZE (0)