Polski DocPlanner liderem rynku umawiania wizyt lekarskich
Po dwóch latach negocjacji warszawski startup DocPlanner (Znany Lekarz) zajmujący się umawianiem wizyt lekarskich kupił swojego hiszpańskiego konkurenta (Doctoralia) za 80 mln zł i stał się niekwestionowanym liderem rynku.

Według informacji Pulsu Biznesu polski startup wyłożył na przejęcie ponad 80 mln zł. Transakcja pozwoli Polakom na ekspansję na nowe rynki - głównie hiszpańsko- i portugalsko języczne: Hiszpanię, Brazylię, Meksyk, gdzie bardzo popularna jest prywatna opieka medyczna.
DocPlanner nie jest jeszcze rentowny, ale niewiele brakuje, aby zaczął zarabiać.
DocPlanner działa w 25 krajach, odwiedza go miesięcznie 17 mln pacjentów. Jego baza zawiera 18 tys. aktywnych lekarzy.
Więcej: www.spiderweb.pl
ZOBACZ KOMENTARZE (0)