Oświęcim: 74-latka przez tydzień dzwoniła do przychodni, do lekarza i tak się...

Autor: Gazeta Krakowska/Rynek Zdrowia • • 14 stycznia 2020 14:30

74-letnia seniorka od 2 do 10 stycznia br. próbowała połączyć się z rejestracją Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Multimed w Oświęcimiu. Chciała m.in. umówić się na wizytę do lekarza rodzinnego.

Dyrekcja ma pomysły na usprawnienie obsługi. Póki co, rozumie niezadowolenie pacjentów i prosi o cierpliwość. Fot. Archiwum

Kobieta od 30 lat leczy się w tej samej przychodni u jednego z lekarzy. Nie może się samodzielnie poruszać, dlatego wizyty umawia telefonicznie. Jak twierdzi, przez tydzień wszystkie trzy numery telefonów, które zna, albo były zajęte, albo nikt nie podnosił słuchawki.

Inni pacjenci Multimedu też mają problem, by zarejestrować się do lekarza. Jak przekonują, już o świcie w przychodni zjawiają się ''stójkowi'', którzy za drobną opłatą rejestrują pacjentów - pisze Gazeta Krakowska.

Dyrekcja Multimedu, który w połowie grudnia ub. r. połączył się ze spółką ''Elvita'', a niebawem stanie się częścią PZU Zdrowie, zapewnia, że to czasowe problemy związane z wdrażaniem nowego systemu informatycznego, którego elementami są e-recepta, e-zwolnienie czy Internetowe Konto Pacjenta. Ma pomysły na usprawnienie obsługi. Póki co, rozumie niezadowolenie pacjentów i prosi o cierpliwość.

Więcej: gazetakrakowska.pl

Podaj imię Wpisz komentarz
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum