Opole: NFZ zmienia zasady przyjmowania w regionalnej centrali Fot. Katarzyna Gubała/PTWP (zdjęcie ilustracyjne)

Ze względu na sytuację epidemiczną, od poniedziałku (26 października) w opolskiej siedzibie Narodowego Funduszu Zdrowia zostaje ograniczona dostępność Sali Obsługi Klientów. Do odwołania zawieszona zostanie usługa potwierdzania profilu zaufanego dla klientów indywidualnych.

Jak poinformowała rzecznik opolskiego NFZ Barbara Pawlos, ze względu na sytuację epidemiczną, od poniedziałku zostają wprowadzone ograniczenia w funkcjonowaniu Wojewódzkiego Oddziału NFZ w Opolu.

Do odwołania ograniczona jest dostępność Sali Obsługi Klientów. Zawieszona zostanie także usługa potwierdzania profilu zaufanego dla klientów indywidualnych. W wyjątkowych sytuacjach, np. pilnych zleceniach na wyroby medyczne, obsługa będzie możliwa jedynie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

Na stronie internetowej NFZ w Opolu podane są numery telefonów i adresy poczty elektronicznej, przy pomocy których obywatele i świadczeniodawcy mogą kontaktować się z pracownikami NFZ. Przy wejściu do budynku jest już wystawiona skrzynka podawcza, w której można pozostawić pisma, wnioski i dokumenty adresowane do NFZ. 

Marek Szczepanik

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.