NFZ ws. rejestracji rozmów telefonicznych z pacjentami

Autor: NFZ/Rynek Zdrowia • • 05 listopada 2013 16:22

NFZ informuje świadczeniodawców, którzy od 1 stycznia 2014 r. będą realizowali świadczenia w zakresie nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej, o konieczności posiadania rejestratora rozmów telefonicznych lub systemu rejestrującego, z zapewnieniem archiwizacji nagrań.

NFZ ws. rejestracji rozmów telefonicznych z pacjentami

Rejestracja rozmów telefonicznych związanych z procesem udzielania świadczeń powinna odbywać się dla każdego numeru, pod którym odbierane są rozmowy u świadczeniodawcy.

Obowiązek rejestracji rozmów wynika z rozporządzenia ministra zdrowia z 24 września 2013 r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej.

Więcej: www.nfz.gov.pl

Podaj imię Wpisz komentarz
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum