Kielce: nowy adres Punktu Obsługi Klienta NFZ
Od 1 lipca zmieni się lokalizacja Punktu Obsługi Klienta Świętokrzyskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Kielcach.

Jak informuje oddział Funduszu w Kielcach, pacjenci, którzy będą chcieli: potwierdzać zlecenie na wyroby medyczne, złożyć wniosek na leczenie uzdrowiskowe, wyrobić kartę EKUZ, założyć i potwierdzić Profil Zaufany zamiast na ul. Jana Pawła II powinni udać się na al. IX Wieków Kielc 2a (tuż przy rondzie u zbiegu ul. Paderewskiego i al. IX Wieków Kielc, obok zielonego, szklanego budynku).
Punkt Obsługi Klienta będzie czynny w dni robocze: poniedziałek w godz. 8.30-17, wtorek-piątek w godz. 8.30-16.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
ZOBACZ KOMENTARZE (0)