Fundusz rozmawiał ze świadczeniodawcami o obsłudze pacjentów

Autor: AK/Rynek Zdrowia • • 11 maja 2010 14:07

Opolski oddział NFZ podsumował w rozmowach ze świadczeniodawcami ich działalność w pierwszym kwartale tego roku.

Jak mówi portalowi rynekzdrowia.pl Kazimierz Łukawiecki, dyrektor opolskiego oddziału Funduszu, w ramach systematycznej współpracy pomiędzy płatnikiem a świadczeniodawcami rozmawiano m.in. o podnoszeniu jakości usług, a tym samym o odpowiednim zachowaniu wobec pacjenta.

– Nie zwiększyła się ilość skarg na personel medyczny, ale rozmawiamy o polepszeniu kultury obsługi pacjenta, ponieważ czym jest ona lepsza, tym wyższa jakość całej usługi oferowanej przez placówkę – tłumaczy nam dyrektor Łukawiecki.

Podaj imię Wpisz komentarz
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum