Bydgoszcz: zadowoleni z call center
Rozdzielenie rejestracji pacjentów między rejestratorki a call center przyniosło oczekiwane usprawnienia w pracy ZOZ MSWiA. Lecznica chce w 2012 r. zaoferować rejestrację przez internet.

Jak podaje Gazeta Wyborcza, wprowadzenie call center było reakcją na liczne skargi pacjentów czekających w kolejce podczas, gdy rejestratorki odbierały telefony. Podział pracy między rejestrację a call center sprawdził się. Lecznica rozważa teraz wprowadzenie rejestracji przez internet. Rozwiązanie najprawdopodobniej wejdzie w życie w 2012 r.
Kolejnym krokiem jest zmiana wizerunku ZOZ MSWiA w Bydgoszczy. Nowa rejestracja dla pacjentów przypomina standardem nowoczesne hotelowe wnętrza.
Więcej: www.gazeta.pl
Kolejnym krokiem jest zmiana wizerunku ZOZ MSWiA w Bydgoszczy. Nowa rejestracja dla pacjentów przypomina standardem nowoczesne hotelowe wnętrza.
Więcej: www.gazeta.pl
ZOBACZ KOMENTARZE (0)