Bydgoszcz: zadowoleni z call center

Autor: Gazeta Wyborcza/Rynek Zdrowia • • 20 października 2011 11:15

Rozdzielenie rejestracji pacjentów między rejestratorki a call center przyniosło oczekiwane usprawnienia w pracy ZOZ MSWiA. Lecznica chce w 2012 r. zaoferować rejestrację przez internet.

Bydgoszcz: zadowoleni z call center
Fot. Adobe Stock. Data Dodania: 16 grudnia 2022
Jak podaje Gazeta Wyborcza, wprowadzenie call center było reakcją na liczne skargi pacjentów czekających w kolejce podczas, gdy rejestratorki odbierały telefony. Podział pracy między rejestrację a call center sprawdził się. Lecznica rozważa teraz wprowadzenie rejestracji przez internet. Rozwiązanie najprawdopodobniej wejdzie w życie w 2012 r.

Kolejnym krokiem jest zmiana wizerunku ZOZ MSWiA w Bydgoszczy. Nowa rejestracja dla pacjentów przypomina standardem nowoczesne hotelowe wnętrza.

Więcej: www.gazeta.pl

Dowiedz się więcej na temat:
Podaj imię Wpisz komentarz
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum