Banki: pakiet medyczny metodą pozyskania klientów

Autor: Dziennik Gazeta Prawna/Rynek Zdrowia • • 16 listopada 2010 09:18

Tanie pakiety medyczne dla posiadaczy kont okazują się skutecznym sposobem na przyciągnięcie nowych i utrzymanie wieloletnich klientów banku.

Banki: pakiet medyczny metodą pozyskania klientów
Takie produkty mają już w swojej ofercie City Handlowy, BGZ, BOŚ, a kilka dni temu wprowadził je Lukas Bank.

Najtańszy pakiet kosztuje 13 zł, natomiast najdroższy - 120 zł od osoby - podaje Dziennik Gazeta Prawna. Im niższa cena, tym bardziej ograniczona oferta. W jednym z banków tzw. podstawowy pakiet kosztuje 40 zł i uprawnia do korzystania z usług 6 specjalistów. Jeśli klient chce przeprowadzić dodatkowe konsultacje (wybór spośród 19 specjalistów), powinien wykupić pakiet za 100 zł.

Z reguły pakiety bankowe są o 10-15 zł tańsze niż podobne oferowane przez towarzystwa ubezpieczeniowe czy firmy medyczne indywidualnym klientom.

Więcej: www.gazetaprawna.pl
Dowiedz się więcej na temat:
Podaj imię Wpisz komentarz
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum