Konferencja Rynku Zdrowia: gorąca debata o dystrybucji, cenach i reklamie leków

Autor: MAK/Rynek Zdrowia • • 01 października 2009 08:20

Kto skorzysta, a kto straci na tzw. dystrybucji bezpośredniej leków? Czy należy wprowadzić sztywne marże oraz ceny farmaceutyków? Czy w Polsce jest za dużo aptek? Jak planowane zmiany w Prawie farmaceutycznym odbiją się na kieszeniach pacjentów?

To główne tematy dyskusji podczas odbywającej się w czwartek (1 października) w Warszawie Konferencji „Dystrybucja leków w Polsce”, zorganizowanej przez redakcję oraz wydawcę miesięcznika Rynek Zdrowia i portalu rynekzdrowia.pl. W konferencji uczestniczy ponad 300 osób.

Wśród 20 prelegentów są między innymi przedstawiciele organizacji reprezentujących środowisko farmaceutyczne oraz producentów leków, eksperci firm analitycznych monitorujących rynek farmaceutyczny, znani prawnicy specjalizujący się w tej problematyce.

Konferencja składa się z trzech sesji tematycznych: „Dystrybucja”; „Wokół cen, marż i rabarów”; „Misja farmaceuty a marketing i aktywność biznesowa w obrocie lekami”.

Warszawskie spotkanie ma charakter szerokiej, otwartej dyskusji, w której ścierają się poglądy zwolenników często skrajnie odmiennych rozwiązań dotyczących m.in. prawnych regulacji obrotu lekami oraz ich reklamy, a także zasad funkcjonowania aptek i hurtowni farmaceutycznych w Polsce.

Podaj imię Wpisz komentarz
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum