Kampania INFARMA: firmy farmaceutyczne wierzą w #ZdrowszyŚwiat
Pasja i zaangażowanie - to wartości, o których mówi nowa kampania #ZdrowszyŚwiat, zainicjowana przez Związek Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych INFARMA. Kampania, która wystartowała w poniedziałek (27 listopada), pokazuje prawdziwych ludzi, którzy każdego dnia pracują w firmach farmaceutycznych na rzecz poprawy sytuacji pacjentów.

Jak wskazują inicjatorzy kampanii, każdego dnia tysiące ludzi w branży farmaceutycznej pracuje, aby poprawiać sytuację pacjentów zmagających się z różnego rodzaju chorobami. Ich wysiłki skupiają się na poszukiwaniu nowych możliwości terapeutycznych, prowadzeniu badań klinicznych, a także tworzeniu i jak najszerszym udostępnianiu pacjentom nowych, skutecznych i bezpiecznych leków.
Pracownicy firm farmaceutycznych podejmują również wiele działań, które mają na celu podnoszenie społecznej świadomości na temat potrzeby wczesnej diagnostyki, profilaktyki, a także czynnego udziału chorego w procesie terapeutycznym. Kampania #ZdrowszyŚwiat mówi o tym, jak istotną wartością jest dla nich zdrowie innych osób.
W Polsce, podobnie jak w innych krajach, w akcji wzięły udział osoby pracujące w różnych działach firm farmaceutycznych, które występując pod własnym imieniem i nazwiskiem opowiedzą
o swojej pracy w branży, o wyzwaniach z jakimi zmagają się każdego dnia, by tworzyć zdrowszy świat.
- ''Zdrowszy świat'' to hasło, z którym jako branża w pełni się identyfikujemy, ale także cel, który chcemy osiągnąć. To dlatego pracownicy firm farmaceutycznych w codziennej pracy nie ustają w poszukiwaniu nowych opcji terapeutycznych dla pacjentów, o czym opowiadają w naszej najnowszej kampanii - Bogna Cichowska-Duma, dyrektor generalny INFARMY.
Kampania wizerunkowa #ZdrowszyŚwiat będzie prowadzona głównie w mediach społecznościowych takich, jak Twitter i Youtube. W ramach kampanii zostanie uruchomiona także strona internetowa www.zdrowszyswiat.pl. Kampania jest częścią paneuropejskiego projektu #WeWontRest.
ZOBACZ KOMENTARZE (0)