A&D Pharma o dystrybucji i planach rozwoju marki Compeed

Autor: TEKST ZEWNĘTRZNY dostarczony przez A&D Pharma Poland • • 26 marca 2018 20:26

1 lutego 2018 r. firma A&D Pharma została wyłącznym dystrybutorem produktów marki Compeed w Polsce. O związanym z tym potencjale rozwojowym, głównych przewagach konkurencyjnych marki, jak również rozwoju firmy w Polsce rozmawiamy z Dariuszem Adamusińskim, dyrektorem zarządzającym A&D Pharma Poland.

Dariusz Adamusiński, dyrektor zarządzający A&D Pharma Poland; FOT. Materiały prasowe

- Jakie korzyści przyniesie firmie A&D Pharma status wyłącznego dystrybutora produktów marki Compeed?
- Z pewnością będzie to dla nas ogromna korzyść wizerunkowa. Zostaliśmy bowiem dystrybutorem produktów marki o wysokiej rozpoznawalności zarówno wśród konsumentów, jak i farmaceutów. Dla przykładu - w gronie, do którego dołączył Compeed są już między innymi Fervex, Efferalgan, Blend-a-Dent, Oral-B, Bobik, Skincode, jak również leki z wielu obszarów terapeutycznych.

- Powiedział Pan o wysokiej rozpoznawalności marki Compeed. Czy przekłada się ona również na zaufanie konsumentów, a tym samym sprzedaż produktów?
- Oczywiście! Compeed to marka „ikona” i europejski lider sprzedaży w segmencie plastrów na opryszczkę, otarcia i odciski. W samym 2016 r. sprzedaż produktów przyniosła w Europie zysk przekraczający 90 mln euro. Natomiast w Polsce od kilku lat możemy mówić o stabilnej sprzedaży na poziomie 23 milionów złotych, co stanowi de facto blisko 80% rynku. Utrzymanie status quo nas jednak nie interesuje - chcemy doprowadzić do przynajmniej dwucyfrowego wzrostu w ciągu najbliższych 3 lat.

- Które produkty marki są najpopularniejsze?
- Flagowym produktem marki są przede wszystkim plastry na opryszczkę. To o tyle zaskakujące, że Compeed jest kojarzony przede wszystkim z rozwiązaniami dedykowanymi ochronie stóp. Tymczasem sprzedaż plastrów na opryszczkę to nawet 25% łącznej sprzedaży wszystkich produktów. Jest to wyjątkowe rozwiązanie dla osób szukających natychmiastowej pomocy w uciążliwym problemie, jakim jest opryszczka.

Plastry stanowią antywirusową tarczę, dzięki czemu zmniejszają ryzyko zakażeniem oraz stwarzają optymalne środowisko do przyśpieszenia gojenia zmiany opryszczkowej. Warto podkreślić, iż opryszczka po nałożeniu plastra staje się niewidoczna, a sam plaster działa i utrzymuje się na skórze do 12 godzin. Dzięki temu nie trzeba maskować wstydliwego problemu, a wręcz przeciwnie, ponieważ plastry Compeed na opryszczkę pozwalają na nałożenie makijażu na usta.

Ten aspekt szczególnie znajduje uznanie u płci pięknej. Stosowanie wspomnianych plastrów daje poczucie komfortu i bezpieczeństwa.

- Co wyróżnia markę Compeed na rynku, że konsumenci tak chętnie po nią sięgają?
- Jest to z pewnością wysoka jakość i skuteczność produktów, będąca efektem ponad 25-letniego doświadczenia producenta. Kluczową rolę odgrywa jednak również szybkość działania. W czasach, kiedy musimy szybko się przemieszczać, w ekspresowym tempie załatwiać kolejne sprawy, chcemy sięgać po te rozwiązania, które błyskawicznie uwalniają nas od bólu, czy też dyskomfortu.

Dla przykładu - nasze innowacyjne plastry na pęcherze przynoszą ulgę już po 10 sekundach od ich naklejenia, a specjalna formuła zawarta w plastrach na opryszczkę znacząco skraca czas jej gojenia i sprawia iż wstydliwe schorzenie staje się niewidoczne. Dzięki temu konsumenci mogą być, jak głosi motto marki Compeed, nie do zatrzymania, a widząc skuteczność marki, pozostają jej wierni.

- Dystrybucja plastrów to jednak zaledwie jeden z aspektów działalności firmy A&D Pharma. Czy mógłby Pan opowiedzieć nieco więcej?
- A&D Pharma jest jedną z wiodących organizacji zajmujących się marketingiem i sprzedażą na terenie Europy Środkowo-Wschodniej i oczywiście mamy ambicje, aby stać się liderem w tym obszarze. Poza Polską posiadamy obecnie oddziały w wielu krajach regionu, warto wspomnieć chociażby o Rumunii, Bułgarii, Węgrzech, Słowacji, Serbii, czy też Azerbejdżanie.

Naszym celem od samego początku jest kompleksowe dostarczanie najwyższej jakości usług i bycie wiodącym partnerem producentów leków Rx i OTC, suplementów diety, wyrobów medycznych i wysokiej klasy dermo-kosmetyków.

- A jak wygląda „obecność” firmy w naszym kraju?
- Możemy się pochwalić sporym doświadczeniem w działalności w Polsce, bowiem jesteśmy obecni na rynku już od prawie 12 lat. W naszym polskim oddziale zatrudnionych jest obecnie ponad 100 osób, posiadamy 15 partnerów strategicznych.

Można powiedzieć, że jesteśmy dobrze rozpoznawalni na rynku farmaceutycznym - bezpośrednio współpracujemy ze wszystkimi ogólnopolskimi hurtowniami farmaceutycznymi, jak również z kilkoma tysiącami aptek, zarówno w obszarze leków Rx, jak i OTC. Równocześnie zwiększamy swoją aktywność w obszarze wybranych brandów na rynku mass marketowym.

Podaj imię Wpisz komentarz
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum