Toruń: szpital wojewódzki wdrożył aplikację mobilną dla pacjentów

Autor: MAK/Rynek Zdrowia • • 08 sierpnia 2019 21:03

Wojewódzki Szpital Zespolony w Toruniu wdrożył aplikację mobilną Informacje Medyczne, stworzoną przez Asseco Poland. Dzięki nowemu rozwiązaniu pacjenci zyskają szybki dostęp do swojej dokumentacji medycznej - podaje spółka w komunikacie prasowym.

Toruń: szpital wojewódzki wdrożył aplikację mobilną dla pacjentów
Fot. Adobe Stock. Data Dodania: 16 grudnia 2022

- Ponadto, za jego pośrednictwem tego rozwiązania pacjenci będą mogli zapisać się na wizytę w ramach jednostek współpracujących ze szpitalem. Partnerem projektu była firma Infocomp Sp. z o.o. Jest to pierwsze wdrożenie aplikacji Asseco Informacje Medyczne w województwie kujawsko-pomorskim - informuje firma.

Aplikacja zapewnia sprawną wymianę dokumentacji medycznej między pacjentami a personelem medycznym. Rozwiązanie umożliwia zdalny dostęp do informacji o leczeniu oraz do wyników badań, bez konieczności wizyty w placówce

- Szpital Wojewódzki w Toruniu to jedna z największych placówek służby zdrowia w województwie kujawsko-pomorskim. Aplikacja Informacje Medyczne umożliwia pacjentom dostęp do wyników badań oraz kart informacyjnych leczenia szpitalnego z poziomu telefonu komórkowego. To znacząco oszczędza ich czas, ale równocześnie skraca kolejki - powiedziała Sylwia Sobczak, dyrektor Wojewódzkiego Szpitala w Toruniu.

- Jest to kolejny etap cyfryzacji Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Toruniu, w którym aktywnie uczestniczy Asseco. W jednostce działa już nasz flagowy system informatyczny, który obsługuje zarówno część medyczną, jak i administracyjną - Asseco Medical Management Solutions. Cieszymy się, że po raz kolejny zostaliśmy obdarzeni zaufaniem i możemy uczestniczyć w rozwoju tej placówki - mówi Krzysztof Groyecki, wiceprezes Asseco Poland.

Dowiedz się więcej na temat:
Podaj imię Wpisz komentarz
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum