NFZ planuje kampanię o szkodliwości cukru. Wykorzysta serwisy Youtube, Twitter, Google
Centrala NFZ we wrześniu br. ma zrealizować kampanię społeczną w internecie o szkodliwości nadmiernego spożywania cukru. Działania zaplanowano m.in. na Twitterze, Youtube, ogólnopolskich portalach informacyjnych czy na Google. Póki co ogłoszono przetarg na przygotowanie i wykonanie kampanii - jej wartość Fundusz oszacował na niecałe 1,77 mln zł netto.

Wybrana w przetargu agencja zajmie się m.in. kreacją reklam, przygotowaniem scenariusza i produkcją spotu wideo czy działaniami w tzw. social mediach. Termin składania wniosków przez zainteresowane podmioty upływa 21 sierpnia o godz. 10.
Czego oczekuje NFZ od realizatora kampanii?
Wykonawca zobowiązany jest do promowania wybranych tweetów NFZ, przygotowania profesjonalnego brandingu profilu NFZ oraz opracowania infografik do tweetów na istniejącym i aktywnym profilu NFZ w serwisie Twitter.
Jeśli chodzi o serwis Youtube, agencja będzie zobowiązana podjąć współpracę z co najmniej jednym influencerem/youtuberem, z którym przygotuje specjalny cykl materiałów filmowych/video (trzy materiały w ciągu trwania kampanii) poświęconych zdrowemu odżywianiu i utrzymaniu ciała w dobrej kondycji fizycznej. Ma w tym celu wykorzystać prawdziwe ludzkie historie i wspomóc się serwisem diety.nfz.gov.pl do przygotowania smacznych i zdrowych posiłków na każdą porę dnia, wskazując na bezpośrednie korzyści związane z ograniczeniem nadmiernego spożywania cukru dla zdrowia Polaków.
Wykonawca będzie zobowiązany do wyboru influencera/youtubera, który posiada min. 60 tys. subskrypcji swojego kanału. NFZ oczekuje, że każdy spot video osiągnie minimum 30 tys. wyświetleń, a sam kanał NFZ (Akademia NFZ na Youtube) zyska minimum 300 nowych subskrybentów.
NFZ chce też postawić na reklamę natywną w sieci. Ma ona polegać na przygotowaniu 12 artykułów redakcyjnych dopasowanych kontekstowo do tematyki związanej ze zdrowiem i ich wyemitowaniu w trzech ogólnopolskich portalach informacyjnych, z których korzysta najwięcej internautów w Polsce na wszystkich urządzeniach (min. 14 mln osób), z wyłączeniem portali o charakterze ogłoszeniowym. Ponadto Fundusz zobowiązuje agencję do przeprowadzenia w tych portalach tzw. kampanii odsłonowej.
Kolejnymi krokami mają być: reklama display w sieci reklamowej Google oraz linki sponsorowane.
NFZ przewiduje realizację zamówienia w ciągu 106 dni od zawarcia umowy (ale nie wcześniej niż od września br.), przy czym działania kampanii mają trwać trzy miesiące, a przez pozostałe 15 dni dana agencja ma przygotować raport końcowy kampanii.
Ogłoszenie o zamówieniu wraz z pełną dokumentacją znajduje się TUTAJ.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
ZOBACZ KOMENTARZE (0)