NFZ: awaria systemu, karta DiLO niedostępna

Autor: NFZ/ Rynek Zdrowia • • 10 kwietnia 2015 10:50

NFZ informuje, że w związku z zaistniałą 10 kwietnia około godz. 9.00 awarią trwa przerwa w dostępie do systemów informatycznych Centrali NFZ.

NFZ: awaria systemu, karta DiLO niedostępna

Wiąże się to z niedostępnością aplikacji umożliwiającej obsługę karty Diagnostyki i Leczenia Onkologicznego oraz aplikacji Kolejki Centralne przeznaczonej do prowadzenia list oczekujących na wybrane świadczenia.

Nie jest możliwe także sprawdzanie uprawnień pacjentów w systemie Elektronicznej Weryfikacji Uprawnień Świadczeniobiorców (eWUŚ).

Trwają prace nad jak najszybszym przywróceniem sprawności systemów.

Więcej:www.nfz.gov.pl

 

 

Dowiedz się więcej na temat:
Podaj imię Wpisz komentarz
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum