Minister zdrowia przyznaje: pacjenci na razie nie skorzystają z całodobowej infolinii NFZ

Autor: RMF FM/Rynek Zdrowia • • 10 maja 2019 10:00

Jak poinformował minister zdrowia Łukasz Szumowski, firmy, które zgłosiły się do przetargu dotyczącego całodobowej infolinii NFZ, zaproponowały oferty daleko wykraczające poza warunki Funduszu. Dodał, że trzeba było powtórzyć przetarg, a to wydłuża czas realizacji projektu o kolejne 2-3 miesiące.

Minister zdrowia przyznaje: pacjenci na razie nie skorzystają z całodobowej infolinii NFZ
Całodobowa infolinia NFZ dla pacjentów miała ruszyć od początku maja 2019 r. Fot. PTWP

Szumowski przyznał w RMF FM, że nie udało się zrealizować obietnicy, zgodnie z którą całodobowa infolinia NFZ dla pacjentów miała ruszyć od początku maja 2019 r. Na dziś realny termin jej uruchomienia to wrzesień br.

Teraz pacjenci mogą korzystać z infolinii tylko od poniedziałku do piątku w godz. 8-16. Zgodnie z informacją z centrali NFZ, każdego dnia pod numer infolinii dzwoni ok. 3 tys. osób. Od początku działania Telefonicznej Informacji Pacjenta, tj. od 13 listopada 2018 r., przeprowadzono już ok. 330 tys. rozmów.

Więcej: rmf24.pl

Dowiedz się więcej na temat:
Podaj imię Wpisz komentarz
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum