Medicover podpisał umowę z Comarch na dostęp do Loyalty Marketing Cloud

Autor: KK • Źródło: Mat. prasowe24 sierpnia 2022 10:30

Medicover podpisał umowę z Comarch na dostęp do Loyalty Marketing Cloud (LMC), innowacyjnej platformy do zwiększania zaangażowania klientów.

Medicover podpisał umowę z Comarch na dostęp do Loyalty Marketing Cloud
Medicover podpisał umowę z Comarch na dostęp do Loyalty Marketing Cloud

 

Medicover podpisał umowę z Comarch na dostęp do Loyalty Marketing Cloud

Medicover, lider usług prywatnej opieki medycznej w Polsce, podpisał umowę z Comarch na  dostęp do Loyalty Marketing Cloud (LMC),  innowacyjnej  platformy do zwiększania zaangażowania klientów.

Mając na celu dalszy rozwój swojego programu lojalnościowego ‘MediClub’ Medicover wykorzysta technologię Comarch do dostarczenia klientom nowych, wyjątkowych doświadczeń oraz dedykowanych ofert i benefitów.

- Na potrzeby Medicover platforma LMC zostanie zintegrowana z rozwiązaniami Magento i Enterprise Data Warehouse. Pozwoli to jeszcze lepiej wykorzystać ogromny potencjał rozwiązania Comarch i sprostać oczekiwaniom rynku - informują przedstawiciele firm.

Wskazują, że o wyborze Comarch jako nowego dostawcy oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami przez firmę Medicover, zadecydowała profesjonalna obsługa przedsprzedażowa, długa historia udanych projektów lojalnościowych oraz szeroka gama zaawansowanych funkcji narzędzia LMC.

-  Cieszymy się, że nasza wiedza z zakresu lojalności oraz innowacyjne funkcjonalności platformy Loyalty Marketing Cloud pomogą Medicover budować jeszcze silniejsze relacje z klientami oraz przyczynią się do rozwoju MediClub - programu lojalnościowego Medicover  – mówi Zofia Woźniak,  Loyalty Consulting Manager w Comarch.



Dowiedz się więcej na temat:
Podaj imię Wpisz komentarz
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum