×
Subskrybuj newsletter
rynekzdrowia.pl
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole

Centrum e-Zdrowia bada satysfakcję. Można spodziewać się telefonu

Autorzy: PAP; oprac. ML • Źródło: PAP15 września 2023 07:30Aktualizacja: 15 września 2023 08:28

- Od 5 września prowadzimy badanie satysfakcji z obsługi na Infolinii CeZ. Dzwonimy do osób, które dzień wcześniej skorzystały z obsługi Infolinii. Badanie potrwa do 30 listopada - informuje CeZ.

Centrum e-Zdrowia bada satysfakcję. Można spodziewać się telefonu
CeZ sprawdza zadowolenie z kontaktu. Fot. Shutterstock

 

Badanie satysfakcji z obsługi

- Od 5 września prowadzimy badanie satysfakcji z obsługi na Infolinii CeZ. Dzwonimy do osób, które dzień wcześniej skorzystały z obsługi Infolinii. Badanie potrwa do 30 listopada - informuje CeZ.

Chcemy poznać opinie naszych użytkowników, aby dostosować jakość obsługi na Infolinii CeZ do ich potrzeb i oczekiwań. W oparciu o wyniki badań dowiemy się, jakie są oczekiwania naszych klientów i co powinniśmy zmienić w obsłudze, aby ich doświadczenia były lepsze.

Badanie telefoniczne prowadzą konsultanci Infolinii Contact Center. Numer telefonu, z którego dzwonią konsultanci to: 22 575 00 16.

Dowiedz się więcej na temat:
Podaj imię Wpisz komentarz
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

    Najnowsze