Biuro Rzecznika Praw Pacjenta uruchamia czat

Autor: RPP/Rynek Zdrowia • • 11 maja 2020 18:51

Od 11 maja br. osoby odwiedzające stronę internetową Rzecznika Praw Pacjenta będą mogły skorzystać z dodatkowej, nowej możliwości komunikacji z ekspertami RPP. Biuro uruchomiło możliwość bezpośredniej rozmowy w formie czatu.

Fot. archiwum

Po wejściu na stronę główną (www.gov.pl/rpp) lub w zakładkę "kontakt" w prawym dolnym rogu pojawi się ikonka czatu. Po kliknięciu na nią rozwinie się aktywne okno rozmowy, w którym osoby chętne mogą zadawać pytania konsultantowi.

Czat dostępny będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 18.

Z konsultantami Rzecznika Praw Pacjenta nadal będzie można porozmawiać telefonicznie, dzwoniąc pod bezpłatny numer  800 190 590.

Więcej: gov.pl

Podaj imię Wpisz komentarz
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum