Devire Sp. z o.o.

Młodszy Specjalista ds. Klientów Biznesowych

  • Ważna od: 2019-08-22
  • Ważna do: 2019-10-20
  • Miasto/region: Warsaw / Cała Polska

OPIS OFERTY

Młodszy Specjalista ds. Klientów Biznesowych

Naszym Klientem jest międzynarodowa Firma Noclegi, będąca liderem portali rezerwacyjnych w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Swoim Klientom proponuje noclegi na 5 kontynentach, w ponad 200 000 obiektach noclegowych. W związku z dynamicznym rozwojem Firmy poszukujemy obecnie Kandydatów/Kandydatek na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Klientów Biznesowych.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za współtworzenie rozwoju obszaru Klienta Biznesowego. Do jej codziennych zadań będzie należeć kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami Biznesowymi, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji, przedstawianie indywidualnych ofert handlowych, aktywne pozyskiwanie nowych partnerów (obiektów noclegowych, hoteli), negocjowanie warunków, odpowiadanie na zapytania oraz pracę w wewnętrznym systemie.

Nie musisz mieć doświadczenia we Obsłudze Klienta ani w Sprzedaży. Wystarczy, że chcesz się rozwijać, jesteś osobą otwartą i komunikatywną. Wszystkiego się nauczysz! Aplikuj na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Klientów Biznesowych i zdobądź doświadczenie zawodowe w międzynarodowej organizacji!

 

Nasz Klient zapewnia:

  • Świetną lokalizację w Centrum Warszawy (5min piechotą od Metra Centrum).
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biznesowych (8:00-16:30).
  • Elastyczna forma zatrudnienia (umowa o pracę/umowa zlecenie) .
  • Na początek - wynagrodzenie 3000 zł brutto wraz z atrakcyjnym comiesięcznym bonusem premiowym.
  • Zdobycie wiedzę z zakresu budowania relacji z Klientami Biznesowymi, negocjacji oraz sprzedaży.
  • Pozytywną, nieformalną atmosferę pracy.
  • Szkolenia zawodowe, indywidualne podejście do pracowników.
  • Bycie częścią młodego zespołu i realny udział w rozwoju firmy.

U Kandydatów zwracamy uwagę na:

  • Dyspozycyjność do podjęcia pracy w pełnym wymiarze godzin.
  • Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobyte na stażach, praktykach, w pracy biurowej bądź w Obsłudze Klienta.
  • Otwartość na kontakt z Klientem.
  • Chęć rozwoju w obszarze sprzedażowym.
  • Zainteresowanie branżą turystyczną.

DODATKOWE INFORMACJE

SZUKAJ OFERT PRACY

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.