Zielona Góra: do dystrybucji trafi 20 tys. tzw. kopert życia Fot. archiwum

Władze Zielonej Góry od początku stycznia 2018 r. chcą wprowadzić koperty życia, które dzięki zawartym w nich informacjom o stanie zdrowia mają zwiększyć skuteczność działania służb ratunkowych.

Koperty życia od 2 stycznia dostępne będą w zielonogórskim ratuszu, a od 15 stycznia można je będzie znaleźć także u lekarzy rodzinnych.

Jak podaje magistrat, do dystrybucji trafi 20 tys. zestawów. Pakiet zawiera woreczek strunowy, kartę informacyjną, ulotkę oraz naklejkę i ma być nośnikiem najważniejszych informacji o stanie zdrowia, przyjmowanych lekach czy alergenach. Koperta ma zawierać ponadto dane kontaktowe do najbliższych oraz szczegółowe dane osobowe jej właściciela.

Projekt skierowany jest głównie do osób starszych, samotnych i schorowanych. Pakiet z informacjami powinien być przechowywany w lodówce, ponieważ jest ona praktycznie w każdym domu i zarazem jest łatwo dostępna.

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.