Znana kilku pokoleniom włoskich dzieci kukiełka Topo Gigio, wesołej myszki, która towarzyszyła wielu edycjom festiwalu "Zecchino d'Oro", została oficjalną maskotką kampanii zapobiegającej szerzeniu się nowej grypy we Włoszech.

We Włoszech szczepienia przeciwko wirusowi A/H1N1 rozpoczną się w drugiej połowie października.

Kampania, jak powiedział włoski wiceminister zdrowia Ferruccio Fazio, dotyczy bowiem nie tylko „nowej grypy”, ale i tej normalnej.

Topo Gigio przypomina, aby myć ręce, przy kichaniu zasłaniać sobie nos i usta, nie przecierać oczu brudnymi rekami, często wietrzyć pomieszczenia, a w przypadku gorączki nie wychodzić z domu, lecz wezwać lekarza.

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH