Trwa kampania społecznia "AED + Ty = Życie", czyli defibrylator w kinie

Celem kampanii "AED + Ty = Życie" jest rozpropagowanie idei defibrylacji półautomatycznej AED u osób z nagłym zatrzymaniem serca, do którego doszło w miejscu publicznym. Ideą jej jest przekonanie społeczeństwa, że defibrylatory AED mogą być wykorzystane przez osoby bez przeszkolenia medycznego.

Patronem wspierającym kampanię jest Polska Rada Resuscytacji, która udzieliła szerokiego wsparcia merytorycznego.

W ramach projektu "AED + Ty = Życie" we wszystkich 26 kinach sieci Multikino (które jest partnerem kampanii) w 20 miastach w Polsce Paramedica Polska zainstalowała defibrylatory półautomatyczne AED.

Przy zamontowanych skrzynkach z aparatami AED znajdują się instrukcje obsługi defibrylatora półautomatycznego, które mają zachęcić osoby odwiedzające kina do zapoznania się z tym zagadnieniem.

Ponadto, na potrzeby kampanii społecznej Paramedica Polska przeszkoliła około 1.200 pracowników sieci Multikino. Dzięki temu przy pomocy defibrylatorów AED będą oni mogli podjąć u osób, u których nastąpiło zatrzymanie krążenia, prawidłową, bezpieczną i maksymalnie skuteczną pomoc przedmedyczną, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi Europejskiej Rady Resuscytacji.

Każde z urządzeń znajduje się w przestrzeni ogólnodostępnej kina. Będzie mogła skorzystać z niego również każda osoba będąca świadkiem nagłego zatrzymania krążenia, zdecydowana do udzielenia pomocy poszkodowanemu.

Jest to jedna z największych tego typu inicjatyw w Polsce, zarówno pod względem liczby przeszkolonych osób, jak i ilości udostępnionego sprzętu oraz wsparcia medialnego kampanii.

Na potrzeby kampanii społecznej "AED + Ty = Życie" został zrealizowany spot filmowy, przygotowany przez profesjonalne studio filmowe, przy współudziale 50 osób ekipy filmowej. Zdjęcia do tego spotu nagrywane były przez 12 godzin na peronie dworca Warszawa Centralna. Spot będzie emitowany w bloku reklamowym przed każdym seansem filmowym w sieci Multikino.

Więcej o inicjatywie czytaj na stronie internetowej kampanii "AED + Ty = Życie": kliknij

Podobał się artykuł? Podziel się!

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH