W najnowszym spocie Ministerstwa Zdrowia ludzkie organy śpiewająco apelują o zdrowy tryb życia. Film zebrał już sporo pochwał od internautów. O tym, jak powstawał, opowiadali w stacji TVN24 jego współtwórcy.

"Lubię sobie popić i popalić, pokrochmalić" - wyznaje w naszym imieniu mózg. Wątroba ma mu za złe "kielicha u Zdzicha"; żalą się płuca, że "daje im popalić"; pretensje zgłaszają też jelita i serce.

- Myśmy od początku wiedzieli, że ona będzie wspaniała - tak o kampanii "Jak działa zdrowy człowiek?" mówiła w programie "Wstajesz i wiesz" Tatiana Mindewicz-Puacz, ekspert ds. kampanii społecznych. Odpowiadała ona za relacje między urzędnikami resortu a agencją przygotowującą spot.

Dodała, że słowa piosenki były konsultowane przez lekarza kardiologa. - Dbał o to, żeby ten tekst miał sens, żebyśmy niczego nie pomieszali - tłumaczyła Mindewicz-Puacz.

Dawid Szczepaniak, dyrektor kreatywny agencji digitalowej VML wyjaśniał z kolei, dlaczego w spocie zrezygnowano ze straszenia odbiorców, np. obrazami nowotworu rozwijającego się w ludzkim ciele.

- Próg wrażliwości społeczeństwa na takie obrazy bardzo mocno się obniżył - przekonywał Szczepaniak. - Dużo bardziej efektywnym sposobem jest teraz przekaz pozytywny: zaskoczenie, zrobienie czegoś sympatycznego, pełnego emocji - tłumaczył.

Najnowszy spot Ministerstwa Zdrowia pojawił się w sieci w poniedziałek (12 października) i szybko zdobył popularność wśród internautów, którzy nie szczędzą mu pochwał.

Więcej: www.tvn24.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH