Rozpoczęła się kolejna edycja konkursu "Znajdź Haka na Raka", w ramach którego młodzież zaprojektuje kampanię, mającą na celu edukację społeczeństwa nt. profilaktyki nowotworów układu chłonnego.

Projektowanie kampanii promującej walkę z nowotworem to II etap 7. edycji kultowego już programu. Z 636 zespołów jury zaprosiło do konkursu "Znajdź Haka na Raka" 84 drużyny złożone łącznie z 485 osób. To właśnie one będą projektować kampanię społeczną, którą cała Polska pozna już w czerwcu na wielkiej Gali Finałowej "Mam Haka na Raka” w Warszawie.

Najpierw uczestnicy przez prawie miesiąc opracowują koncepcję spotu reklamowego, radiowego, plakatu, hasła reklamowego, a także strony internetowej. Z tych prac jury Programu już w maju wybierze najciekawszy pomysł, który zostanie następnie zrealizowany i wyemitowany w Polsce.

Do tej pory w ramach Ogólnopolskiego Programu dla Młodzieży "Mam Haka na Raka” powstało 6 niezwykle kreatywnych i odważnych kampanii. Wśród nich m.in. kampania "Zabezpiecz tyły. Zrób kolonoskopię” w klimacie mafijnego filmu czy też "Nie pakuj się do trumny, zrób cytologię”, w której okazuje się, że kobieta, która na pierwszy rzut oka pakuje się na wyjazd, tak naprawdę pakuje się do trumny.

Więcej: www.echodnia.eu

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH