Jeden z dużych samorządów organizował program polityki zdrowotnej w zakresie badań przesiewowych słuchu wśród uczniów szkół podstawowych. W opisie tego projektu - skądinąd ważnego i potrzebnego - zawarto wymagania, których realizator praktycznie nie mógł spełnić, jak na przykład konieczność przeprowadzania badań w sali audiometrycznej. Okazało się, że w mieście, w którym miały być realizowany ten program, żadna szkoła nie dysponuje takim pomieszczeniem.

Tak więc agendę Kongresu adresujemy między innymi do samorządów różnych szczebli, bez względu na ich wielkość i doświadczenie w realizacji zdrowotnych przedsięwzięć. Liczymy bardzo na udział samorządów nie tylko jako realizatorów programów polityki zdrowotnej, ale także będących organami właścicielskimi szpitali i innych placówek ochrony zdrowia.

Ponadto, ze względu na szerokie ujęcie tematyki tegorocznej edycji, zapraszamy też m.in. przedstawicieli firm farmaceutycznych oraz wielu innych uczestników systemu ochrony zdrowia, w tym podmioty z prywatnego sektora opieki zdrowotnej. Spotkanie w Łodzi będzie znakomitą okazją do wymiany doświadczeń dotyczących komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz budowania marki placówek - zarówno przez publiczne, jak i niepubliczne podmioty lecznicze.

Co ważne, o komunikacji w ochronie zdrowia chcemy rozmawiać w szerokim ujęciu, uwzględniającym specyfikę różnych zawodów, nie tylko lekarza i pielęgniarki, ale także m.in. fizjoterapeuty i farmaceuty oraz osób zarządzających placówkami medycznymi.

- Dość gorącym ostatnio tematem stała komunikacja między lekarzami a pacjentami oraz potrzeba edukacji w tym zakresie.
- To jedno z kluczowych zagadnień dotyczących bieżącego funkcjonowania placówek medycznych. Podczas łódzkiego Kongresu zostaną zaprezentowane oraz omówione wnioski z raportu, który przygotowuje obecnie Fundacja „Misja Medyczna”. Raport ma odpowiedzieć na pytanie - czy oraz w jaki sposób na uczelniach medycznych w Polsce są prowadzone zajęcia z komunikacji, a także budowania wizerunku i marki osobistej lekarza oraz placówek ochrony zdrowia.

* II Kongres Komunikacji w Ochronie Zdrowia odbędzie się 11 i 12 czerwca 2019 r. w siedzibie Okręgowej Izby Lekarskiej w Łodzi. Na program Kongresu składa się 6 głównych ścieżek tematycznych:
• Programy profilaktyczne. Punktem wyjścia będzie panel dyskusyjny pod tytułem „Jak badać preferencje/potrzeby pacjentów?”
• Programy antykryzysowe
• Narzędzia dla profesjonalistów, m.in. obejmujące technologie cyfrowe, które mają ułatwiać komunikację nie tylko z pacjentem, ale również z otoczeniem
• Odpowiedzialni pacjenci
• Zarządzanie procesowe
• Wizerunek i komunikacja zawodów medycznych
Szczegóły i rejestracja na stronie: kongreskomunikacji.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.