Lublin: dzwonią na nr 112 po PIN i taksówkę Fot. Archiwum

Aż 80 proc. zgłoszeń do Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Lublinie to prośby m.in. o przysłanie taksówki, podanie zapomnianego PIN-u czy skargi na korki.

Jak podaje Gazeta Wyborcza, pracownicy Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Lublinie w ciągu doby odbierają średnio ok. 2,3 tys. telefonów. Około 80 proc. z nich jest bezzasadna. Operatorzy zamiast skupić się na tym co istotne, muszą często wyjaśniać czemu służy numer 112.

W ciągu nieco ponad roku funkcjonowania numeru 112 w województwie jego operatorzy odebrali 667 787 telefonów - aż 526 295 z nich nie dotyczyło zdarzeń "wypadkowych".

Więcej: www.gazeta.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH